Welkom bij de NS Community!
Je ziet dus wel in https://www.ns.nl/mijnns#/producten het OV-fiets abonnement inclusief de optie Wijzig bankgegevens maar krijgt daarna een foutmelding?
Dan is er iets mis, want tegenwoordig vindt er eerst een check plaats of jij wel de contracthouder bent, en zou die optie grijs moeten zijn indien dat niet het geval is.
Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, social media).
Ik heb geen oplossing maar kamp met een soortgelijk probleem; niet gemachtigd om rekeningnummer te wijzigen.
Maar hoe neem ik contact op met NS? Heb al een uur in de wacht gehangen voor een chat maar dat duurt mij te lang. Is er ook een mailadres?
Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, social media).
Dit zijn alle contactopties. Het is inderdaad vrij druk, zeker bij de tekstuele kanalen, waardoor het even kan duren voordat je een reactie krijgt. Ik zou vooral willen adviseren om niet actief te wachten op een reactie.