beantwoord

klacht

  • 6 February 2022
  • 5 reacties
  • 321 Bekeken

geachte klantenservice, ik krijg van u een automatisch aangemaakt bericht dat ik drie dagen al over een OV-fiets beschik. Ik heb de fiets afgelopen donderdag ingeleverd bij de stalling in Den Haag, en ben daarna weer retour gegaan met de trein. Wat mij bij de fietsstalling opviel was dat de fietsbewaker het niet nodig vond om mijn pas te checken of de fiets af te melden. Misschien had ik daar beter op moeten letten, maar laat een ding duidelijk zijn de betreffende fiets is donderdag door mij ingeleverd. Dus uw voornemen om extra kosten in rekening te brengen is onterecht. 

icon

Beste antwoord door Robert B 6 February 2022, 18:59

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, Twitter of Facebook) want dit is de reizigerscommunity en wij kunnen je niet helpen.

Lekker makkelijk gezegd. Neem contact op met klantenservice... welke?  Er wordt niet gereageerd. 

Ook ik heb problemen met ov fiets. Nou probeer dat maar eens te melden bij de ns. 

Klik eens op storing met ov fiets en zie waar je kunt nergens dus.

Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar en 7 dagen in de week. Alleen via onze Live-Chat zijn we dagelijks van 7 tot 23 bereikbaar. Het is momenteel helaas wel wat drukker waardoor het even kan duren voordat we opnemen/ een reactie geven. 

Badge +3

Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar en 7 dagen in de week. Alleen via onze Live-Chat zijn we dagelijks van 7 tot 23 bereikbaar. Het is momenteel helaas wel wat drukker waardoor het even kan duren voordat we opnemen/ een reactie geven. 

Vraagje, is OV-fiets ook 24/7 tegenwoordig of kan je dan beter overdag (vroeg in de ochtend meestal rustiger) bellen?

Ook OV-fiets is 24/7, maar 's nachts is de bezetting uiteraard minimaal, dus dan kan de wachtrij alsnog iets oplopen als er veel contact wordt opgenomen.

Reageer