Skip to main content

Afgelopen week ben ik tot drie keer toe erg agressief benadert door de toezichthouder van de fietsenstalling Eindhoven (Noord-zijde). Er valt geen normaal gesprek te voeren en de meneer misbruikt zijn autoriteit. Ik ben een betalende klant die zijn fiets graag wil stallen, maar bij deze stalling kom ik niet meer. Zo onprettig en aangevallen als ik me heb gevoeld door deze medewerker, accepteer ik niet. 

Hoi TDS,

Erg vervelend dat je je zo onprettig en aangevallen voelt.
Helaas kunnen we er op deze community niet zo heel veel mee. Hier helpen reizigers elkaar en wij hebben uiteraard geen mogelijkheden hier iets aan te doen.

Als je een klacht wil indienen, zie dan de pagina https://www.ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html


Hallo TDS en welkom bij de NS Community,

 

wat een nare ervaring zeg. Je kan dit het beste melden via onze klachtenservice. Via de link van mrfreeze kan je alle kanalen achterhalen hoe je deze kan bereiken. Hopelijk hoef je nooit meer een soortgelijke situatie te ervaren.


Heel vervelend dat dit gebeurd is. Echter wij waren er niet bij.

Kun je aangeven wat de aanleiding voor dit gedrag was. Immers er komen per dag honderden klanten aan deze medewerker voorbij, waarbij ik hoop (en aanneem) dat deze medewerker niet zo bij iedereen reageert als bij u. Immers anders was de berg klachten nu al enorm geweest.

Een klacht indienen kan altijd, maar vertel hierin wel het verhaal zo compleet mogelijk.

https://www.ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html


Kun je aangeven wat de aanleiding voor dit gedrag was.

En wat wil je dan met die informatie? Iemand betrappen op een minuscuul foutje en dan kunnen zeggen dat het allemaal eigen schuld is? Voor ons op de community is die informatie helemaal niet relevant. Iemand geeft aan een klacht te hebben. Daar is deze community niet de juiste ingang voor, dus we verwijzen 'm door. Wat de aanleiding verder ook is, als TDS een klacht wil indienen kan en mag dat gewoon.


Reageer