Skip to main content

Er staat al minstens 2 maanden een ov fiets geparkeerd op de Woestijgerweg in Amersfoort voor het wijkcentrum de Driehoek (nummer 3). Ik neem aan dat deze kwijt is! Hij heeft nummer 13623.

Goedemiddag myrthe1101, Welkom op de NS Community!

Dankjewel voor het melden van de OV-fiets. Er stond al een ophaalverzoek in ons systeem. Ik heb jouw informatie eraan toegevoegd.

Hallo! Er staat al maanden een ov fiets op de Willem de Rijkelaan in Vught - ter hoogte van appartementencomplex Coligny (nr80).

De fiets betreft nr B32888.

Dankjewel voor het doorgeven. Er was al eerder een melding gemaakt en de OV-fiets wacht om opgehaald te worden. Ik heb jouw informatie eraan toegevoegd. 

hallo, er staan 2 fietsen op het hembrugterrein te zaandam 1 op de middenweg 62 de ander op de hemkade 16 deze staan ons in de weg. zijn blijven staan na een event bij ons.groetjes 

Bedankt voor de melding robbinr. Ik zie op de laatste foto een huisnummer 83 op de muur, maar je geeft aan dat de fiets aan Hemkade 16 staat. Klopt dat?

nummer 83 kan je negeren dat is iets wat bij het pand hoort. het adres waar die fiets gevestigd staat is middenweg 62, en we hebben er ook nog 1 staan op de hemkade 16 bij het kantoor pand van taets art & event park 

Bedankt voor de toelichting robbinr

Reageer