melding gevonden ov-fiets

  • 4 February 2022
  • 57 reacties
  • 2716 Bekeken


Toon eerste bericht

57 reacties

Bedankt voor het melden, Veravberkum! Weet je toevallig ook het nummer van de fiets?

In Zaltbommel staat er al heel lang een fiets bij de Heemstraweg 27. Die staat er al ongeveer 3 weken en is nogsteeds niet opgehaald. In Zaltbommel zijn er al niet veel fietsen, dus het is zuur als je moet lopen omdat er geen fietsen zijn terwijl er al heel lang een niet gebruikte fiets hier staat

Reputatie 6
Badge +2

Hi Thinsvm en welkom bij de NS Community! 
Bedankt voor deze melding! Deze fiets is al een tijdje vermist, maar kan nu snel opgehaald worden.

Ook in de Molenstraat in Helmond (ter hoogte van nummer 145) staat al weken een OV fiets. Inmiddels zonder zadel. Nummer 29084. 

Mogelijk zoeken jullie deze. 

Grt Thijs 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Marcel, 

Ik heb de gegevens van de OV-fiets en de locatie uit je bericht verwijderd. :wink:

Daarbij heb ik uiteraard de melding direct doorgezet zodat de OV-fiets zo snel mogelijk opgehaald kan worden. 

OV fiets nr. *****, Den Haag

Volgens mij staan er op deze pagina’s wel 100 achtergelaten fietsen waar dus eigenlijk niemand naar omkijkt, met precieze lokatie erbij, leesbaar voor iedereen. Als ik nou ‘n professionele fietsendief was, dan had ik hier toch ‘n mooie to-do-list aangeboden gekregen, en dan waren ze binnen’n week allemaal “opgehaald”. Maar goed, dat ben ik niet. Als je mijn idee doorzet, maak die knop dan zodanig dat de gemelde info en lokatie niet zichtbaar zijn voor alles en iedereen. Want hoe meer OV-fietsen er verdwijnen, hoe groter de kans dat de huurprijs straks ineens fors omhoog moet. En dat is dan weer in mijn nadeel. En ‘t zijn hele goeie fietsen, die doen ‘n goeie prijs in Berlijn of Madrid. Met ‘n vrachtwagentje vol maak je beslist wel ‘n duizendje of twee, drie, zo niet meer. Nou wou ik niemand op ideeën brengen, dus misschien moet je dit bericht straks ook maar verwijderen. Succes & Groeten, Marcel C. 

Beste marcelcuypers en welkom bij de NS Community. 

Best een goed idee om een bepaalde knop te maken waar je achtergelaten fietsen kunt melden. Hier zitten vast wat haken en ogen aan, maar ik zal je idee doorzetten. 
Wil je nog het fietsnummer doorgeven van de fiets? Dan ga ik kijken of we de fiets inderdaad missen en een melding maken zodat de fiets kan worden opgehaald. 

Alvast bedankt!

Reageer