Skip to main content

Ik moet met mijn ov fiets terug naar het station in Naarden Bussum maar mijn slot wil niet meer open. Ik weet zeker dat ik de juiste fiets heb! Ik wil graag iemand bellen maar kan geen telefoon nummer vinden. Help mij snel aub. 

Goedemiddag Juul Streur en welkom bij de NS Community.

Het spijt me om te lezen dat je problemen hebt met het slot. Als je gebruik maakt van een OV-fiets met een elektronisch slot is de kans aanwezig dat de vorige gebruiker de fiets niet goed heeft afgesloten, waardoor jij geen rit hebt gestart met je eigen OV-chipkaart. Met jouw OV-chipkaart kun je hem dan ook niet weer openen. :/

Je kunt het beste contact op nemen met onze Klantenservice hiervoor. Telefonisch kan dat via 030-7515155, maar je kunt ook een bericht sturen via Facebook, Twitter of chat. De reactietijd bij deze laatste drie is echter vrij lang op dit moment. Alle contactdetails kun je hier vinden.


Ik moet met mijn ov fiets terug naar het station in Brummen maar mijn slot wil niet meer open. Ik weet zeker dat ik de juiste fiets heb! Ik wil graag iemand bellen maar kan niet aan de lijn vinden het fiest is achter gebleven in Nijmegen want ik kan niet meer wachten trein komt eraan. Help mij snel aub. 


Ik moet met mijn ov fiets terug naar het station in Brummen maar mijn slot wil niet meer open. Ik weet zeker dat ik de juiste fiets heb! Ik wil graag iemand bellen maar kan niet aan de lijn vinden het fiest is achter gebleven in Nijmegen want ik kan niet meer wachten trein komt eraan. Help mij snel aub. 

Bel met NS klantenservice.


Reageer