Onterechte factuur 90,-

  • 25 November 2021
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Door een ziek persoon op het station kon ik mijn OV fiets niet inleveren. Op advies van het OV management heb ik de 2 sleutels in de brievenbus gedaan. Vervolgens werden deze 5 dagen later uitgecheckt. Met als gevolg: een factuur van 90 euro. De klantenservice van NS heeft aan de telefoon laten weten mij niet te willen helpen en heeft mij 2 keer gewoon opgehangen. Schandalig hoe de NS haar klanten de dupe laat worden van haar eigen probleem.


1 reactie

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Na het inleveren van de sleutels (dropbox) moet je eigenlijk meteen contact opnemen met NS om de huur voor je af te sluiten. Hou daarbij (eventueel) de nummers van de fietsen bij de hand.

Ik zou gewoon volhouden bij de Klantenservice, want als die zieke medewerker pas 5 dagen later weer is gaan werken krijg je dit inderdaad. Voor 6 dagen huur van 2 fietsen kom je inderdaad aan € 87,40

Neem aan dat je niet de enige bent op het betreffende station. Dit moet gewoon opgelost worden.

Reageer