Skip to main content
beantwoord

onterechte rekening

  • 16 May 2024
  • 6 reacties
  • 191 Bekeken

Mijn zoon heeft een elektrische fiets gebruikt en terug gezet, maar nu krijg ik een rekening van €475,14. Ik heb hierover gebeld en mij is geadviseerd hierover een klacht in te dienen. Bij deze dien ik een klacht in en wil ik dat de rekening ongedaan wordt gemaakt. 
Omschrijving op de factuur 420015312777.
Graag ontvang ik van u een bevestiging dat de rekening wordt geannuleerd.

Met vriendelijke groet,

Ninar Alfeel

6 reacties

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Een klacht hier indienen kan niet. Op deze pagina leest u hoe dat wel kan.

Reputatie 7
Badge

Dit forum is voor reizigers om elkaar te helpen. Een klacht indienen moet volgens de voorwaarden van NS, telefonisch, via de chatfunctie op de website, via Facebook of X of per post.

....Bij deze dien ik een klacht in.....

Zo werkt het helaas niet. Doe het volgende: Bel Klantenservice overdag en kies in het keuzemenu voor OV-fiets. Zij kunnen bij heel veel zaken en weten doorgaans ook het nodige op te lossen. Hou zoveel mogelijk gegevens bij de hand. 030 7515155.

Anderzijds zal de rekening niet zomaar onverwachts gekomen zijn, na 3 dagen huur ontvang je bv ook al een mail, bv als de huur niet afgesloten is, waar het nu erg op lijkt. Heb je toen al geen actie ondernomen @Ninar ?

Reputatie 7
Badge +3

Jouw zoon heeft een rekening van NS gekregen over het gebruik van een electrische fiets? Hoe lang heeft hij de fiets gebruikt en heeft hij de rit wel goed afgesloten? Als je een klacht wilt indienen tegen de hoogte van de factuur, is het handig om te weten waar het mogelijk fout is gegaan. Maar een hele rekening annuleren, terwijl er wel gebruik gemaakt is van de fiets zal niet gebeuren.

Heb je geprobeerd contact op te nemen met het verhuurbedrijf en een rekeningoverzicht op te vragen om er zeker van te zijn dat er geen fouten zijn?

Heb je geprobeerd contact op te nemen met het verhuurbedrijf en een rekeningoverzicht op te vragen om er zeker van te zijn dat er geen fouten zijn?

De rekening is nou juist ontvangen, is het topiconderwerp, met het overzicht wat @Ninardient te betalen. We kunnen er wel van uitgaan dat erop staat hoe dit bedrag tot stand is gekomen.

Reageer