Ik heb drie weken geleden een OV-fiets gebruikt en deze zeker weten terug gebracht. Nu krijg ik een mail dat ik deze niet heb ingeleverd en er een bedrag in rekening word gebracht. Ik heb meerdere keren 20 min + in de wacht gestaan aan de telefoon. Ik wil dit graag oplossen. Ik hoor graag van jullie.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Bastian en welkom bij onze Community.
Dit kan gebeuren. Ik kan je via dit kanaal echter helaas niet helpen met het corrigeren van deze transactie omdat deze Community er een is waar reizigers andere reizigers helpen. Ik adviseer je toch contact te leggen met de klantenservice. Op dit moment is de bereikbaarheid op al onze kanalen (telefoon, chat en Facebook en Twitter) prima.
Dankjewel voor je hulp! Ik zit nu al voor de tweede keer een half uur in de wacht
Je hebt geen twitter of Facebook? En heb je het via de chat geprobeerd?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.