Ik heb een ov fiets gehuurd voor een paar uur in Nijmegen afgelopen woensdag. Heb hem erna weer ingeleverd, maar krijg zojuist een melding dat ik hem nog steeds in bezit heb terwijl dit niet het geval is. Wat moet ik nu doen?
Bladzijde 1 / 1
Heb je hem wel in de stallingszone geplaatst, en de fiets op slot gezet?
Hoi Marieke092000 en welkom bij deze Community.
De beste tip die ik je hier kan geven is om contact op te nemen met de klantenservice via social media, chat of telefoon. Daar kunnen ze de rit afsluiten.
Je kunt tegenwoordig in de NSapp het nummer van de gehuurde ov-fiets toevoegen. Je kunt dan bij inleveren zien of de rit goed is afgesloten.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.