Skip to main content

Ik heb op 24 december een OV-fiets gehuurd (bij Amsterdam Sloterdijk omstreeks 16:55) en deze vervolgens dezelfde avond (rond 22:30) bij Amsterdam Sloterdijk weer ingeleverd.

Vervolgens kreeg ik zojuist (om 17:30 vandaag, 27 december) een melding dat ik een OV-fiets al langer dan 3 dagen huur en een toeslag moet betalen. En daarnaast dat deze toeslag oploopt, er van uitgaande dat ik de OV fiets nog langer huur ( wat dus niet het geval is)

De fiets heb ik echter allang ingeleverd. Ik heb de OV fiets in totaal ongeveer 6 a 7 uur gehuurd. Dus minder dan een dag.

graag corrigeren.

met vriendelijke groeten,

maarten van Doeveren

Het lijkt alsof de rit niet goed is afgesloten. Neem telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice. Wij kunnen in de reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens.

Ik heb op 24 december een OV-fiets gehuurd (bij Amsterdam Sloterdijk omstreeks 16:55) en deze vervolgens dezelfde avond (rond 22:30) bij Amsterdam Sloterdijk weer ingeleverd.

Vervolgens kreeg ik zojuist (om 17:30 vandaag, 27 december) een melding dat ik een OV-fiets al langer dan 3 dagen huur en een toeslag moet betalen. En daarnaast dat deze toeslag oploopt, er van uitgaande dat ik de OV fiets nog langer huur ( wat dus niet het geval is)

De fiets heb ik echter allang ingeleverd. Ik heb de OV fiets in totaal ongeveer 6 a 7 uur gehuurd. Dus minder dan een dag.

graag corrigeren.

met vriendelijke groeten,

maarten van Doeveren

Heeft u de fiets op de juiste plek neergezet en ook conform de instructies op slot gezet?

Ik heb de fiets op de juiste plek neergezet en ik denk ook conform de instructies. Dit laatste weet ik echter niet 100% zeker. Ik ga contact opnemen met de NS klantenservice.

Dankjewel beiden voor jullie hulp en antwoorden (oplossing).

Met vriendelijke groet,
Maarten van Doeveren

Reageer