Skip to main content

Hey hey,

 

afgelopen donderdag heb ik een ov fiets van Hilversum in de trein meegenomen naar Hoofddorp. (Die banden zijn altijd zacht en de fietsenmaker op station had het voor mij in orde gemaakt) ik was alleen te laat bij de trein waardoor ik de fiets niet meer mee mocht nemen. Pas na half 7 weer en ik was daar half 5.

Ik heb de fiets beneden ingeleverd en dat ging gewoon met de poortjes. Nu krijg ik ook mail dat ik die fiets nog niet heb ingeleverd en dat er een toeslag boven op komt. Wat moet ik nu doen? Sowieso natuurlijk bellen maandag.. maar heb jij ervaring hiermee??

 

groetjes Sharon

Hoi Sharon, welkom bij onze Community.

Ik zou hier toch even contact over opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen de rit voor je afsluiten.


Bellen kan 24/7 dus ook vandaag.

Hou er rekening mee dat voor inleveren op een andere plek dan waar je hem gehuurd hebt er een bedrag van €10 bij komt.


Reageer