Ik heb afgelopen zaterdag een ov fiets geleend en deze zondag ochtend terug gebracht. Ik kon de fiets neerzetten en hoefde verder niets te doen. Nu krijg ik een mail dat ik nog iets open heb staan en moet betalen omdat ik al drie dagen een ov fiets aan het huren ben. Ik weet niet zo goed wat ik hieraan kan doen.
Waar heeft u de fiets gehuurd en waar heeft u hem teruggebracht (zelfde locatie of andere locatie). Heeft u gebruik gemaakt van een fietskluis van een fietscaroussel of van een bemensde stalling??
Als de fiets niet ius aangetroffen op de locatie kan dat een claim van € 350,00 opleveren.
Ik zou even contact op proberen te nemen met Klantenservice, 030 7515155, doorverbinden met OV-fiets. Zij kunnen bij veel gegevens en weten veel op te lossen.
Ik kon de fiets neerzetten en hoefde verder niets te doen.
Het is echter niet denkbaar dat u hem zo neer kon zetten, zonder op een of andere manier de fiets af te melden, zo werken de dingen niet. Het kan een dure grap worden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.