Ov fiets gevonden | NS Community

Ov fiets gevonden


Er staat al weken een OV fiets t.h.v Singel 2 te Amsterdam met nr. 11909

115 reacties

Er staat nu ruim een week een verdwaalde OV fiets met platte band geparkeerd tegen een boom. Het ziet er niet naar uit dat deze nog terug gebracht gaat worden en het zou zonde zijn als de fiets in de sloot terecht komt aangezien deze 2 meter verderop is. De fiets heeft nummer 34500 en is tegen een boom aan de kant van de sloot geparkeerd op de Meindert Hobbemahage ongeveer tegenover huisnummer 57(?) in Nieuwegein.
Hoi MariëlleK,

Bedankt voor het melden! Ik heb deze fiets dan ook aangemeld om opgehaald te worden.
-foutje...
@mdewals ik zie dat hier een opdracht voor staat. We zullen de fiets snel ophalen, bedankt voor je melding 🙂.
Hey Danny,
Deze fiets staat ondertussen nog steeds aan de Arnhemseweg in Apeldoorn...
Erg vreemd dat hier nog niks mee gedaan is! Ik zie inmiddels wel door een andere collega nog een opdracht staan op 6.9.19 om de fiets op te halen. Dit zou nu goed moeten komen! Wel bedankt voor het melden, weer!
Goedemorgen. Er staat al weken een OV fiets bij bushalte kampweg in Soesterberg. Het betreft de fiets met nummer 44131.
Mvg, Sander
Hoi sanderaruba, welkom bij de NS Community.

Goed dat je dit doorgeeft, bedankt. Kan je een preciezere locatie doorgeven? Welke kant van de weg (bushalte, met eventueel een nummer met richting van de bus)?
Dit maakt het zoekwerk makkelijker voor de mensen die een kijkje gaan nemen.
Uiteraard. Bus 52 rijdt hier tussen Utrecht en Amersfoort. Slechts bij 1 kant is een fietsenstalling (in de richting van Amersfoort). Daar staat de fiets. Mvg, Sander
Bedankt voor de verdere beschrijving! Als ik het goed begrijp gaat het dan om deze locatie, correct?

Ja, helemaal juist!
Top, ik heb bij deze een melding doorgegeven!
Goedemorgen, er staat al een paar dagen een OV fiets bij Wijkcentrum de Sterrentuin (Neptunusstraat 51) in Hengelo, Overijssel. Het betreft fietsnummer 45161. Deze is op te halen van maandag t/m donderdag tussen 08:30 uur en 23:00 uur, of op vrijdagmorgen tussen 8:30 uur en 13:00 uur. De fiets staat achter een hek en buiten de toegangstijden niet bereikbaar.
Met vriendelijke groet, Peter Haverkort.
Hoi Peter Haverkort, welkom bij de NS Community!

Ik heb een melding aangemaakt, we zullen de fiets ophalen 🙂. Bedankt!

Er staat een ov fiets met nummer 26674 zonder voorwiel in de berm vlakbij de Hornbach in ypenburg.

Geplaatste speld
In de buurt van Waterbuurt, 2497 NB Den Haag
https://maps.app.goo.gl/korUPZZT4f3oE8EH6

 

 

Bedankt voor het doorgeven Wouter! Wat deze fiets betreft zie ik dat iemand deze afgelopen weekend ook heeft aangemeld. Kortom, ik verwacht dat de fiets op korte termijn opgehaald zal worden :slight_smile:

Goedenmiddag, bij ons in de straat staat al weken een OV fiets, nr 49925

Haagweg te Rijswijk.

T.h.v. nr. 119

Ik heb 2 OV fietsen gespot:

 

‘t goylaan utrecht, tegenover appie, bij bushokje, buurthuis op 77 - fiets nummer 51318 of 51361 meende ik (of laatste 2 cijfers verwisseld)

kanaleneiland winkelcentrum bij blokker, fietsenstalling: nummer spatbord mist

@Franzl: dankjewel voor de melding! Ter hoogte van welk huisnummer in de Haagweg te Rijswijk staat de fiets? Dan meld ik de fiets aan!

@maz1: ook bedankt voor de meldingen! Fietsnummer 51318 is inmiddels teruggebracht, die was gewoon in de reguliere verhuur. Fietsnummer 51361 laat ik graag ophalen, daar is wel wat mee. Weet je of die fiets daar al langdurig staat?

Hoi, de fiets staat bij.nr. 119, voor de avondwinkel

Bedankt @Franzl. Ik zojuist verzocht of de fiets opgehaald kan worden.

 

@maz1: ook bedankt voor de meldingen! Fietsnummer 51318 is inmiddels teruggebracht, die was gewoon in de reguliere verhuur. Fietsnummer 51361 laat ik graag ophalen, daar is wel wat mee. Weet je of die fiets daar al langdurig staat?

ja die staat er al een tijdje; zo ziet ie er ook uit (volgens mij lekke band)

Bedankt voor de toelichting maz1. Ik laat de fiets ophalen.

Wij hebben een OV fiets gevonden , deze staat aan de Admiraal Banckertweg 15 in Leiden . Wilt u deze komen ophalen ? 

Hoi MartijnBout. Welkom bij de Community.

We komen de fiets graag halen echter hebben we daarvoor wel het OV-fiets nummer nodig. Deze staat onder het achterlicht.

Hoi MartijnBout. Welkom bij de Community.

We komen de fiets graag halen echter hebben we daarvoor wel het OV-fiets nummer nodig. Deze staat onder het achterlicht.

Het nummer is 69931

Reageer