ov fiets gevonden zonder voorwiel | NS Community

ov fiets gevonden zonder voorwiel

  • 10 September 2022
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

Hallo

Ik heb een ov fiets gevonden met een gestolen voorwiel die er weken onbeheerd bijhang. Nummer aan de voorkant is 59124. Hoe kan ik dit melden?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

De moderatoren komen hier om de paar uur langs en zullen dit oppikken.

Reputatie 6

Hey TheRestOfYourLife100. Welkom bij de NS Community! 

We krijgen hier wel vaker meldingen binnen over gevonden OV-fietsen, maar niet vaak met een missend wiel! Mag ik vragen naar de plaats, straatnaam, een huisnummer en eventuele kenmerken waar deze fiets nu staat? Dan halen wij deze op.

Hey TheRestOfYourLife100. Welkom bij de NS Community! 

We krijgen hier wel vaker meldingen binnen over gevonden OV-fietsen, maar niet vaak met een missend wiel! Mag ik vragen naar de plaats, straatnaam, een huisnummer en eventuele kenmerken waar deze fiets nu staat? Dan halen wij deze op.

Moei ik dan een privébericht sturen?

Reputatie 7
Badge +4

Nee, u kunt die gegevens hier in een bericht zetten. Een moderator leest dat en die onderneemt dan actie.

 

Priveberichten versturen heeft vooral zin als de desbetreffende moderator er ook daadwerkelijk is. 

Hey TheRestOfYourLife100. Welkom bij de NS Community! 

We krijgen hier wel vaker meldingen binnen over gevonden OV-fietsen, maar niet vaak met een missend wiel! Mag ik vragen naar de plaats, straatnaam, een huisnummer en eventuele kenmerken waar deze fiets nu staat? Dan halen wij deze op.

Ik heb het in een privébericht gestuurd. 

Reageer