Hey, ik heb laatst een ov fiets gehuurd en daarna ook weer ingeleverd, Op het station pakte hij mijn ov kaart een paar keer niet voor het inchecken maar ik denk dat dat uiteindelijk wel is gelukt want de poortjes gingen open. Nu krijg ik allemaal mails dat mijn ov fiets niet is ingeleverd en dat ik geld moet betalen. De klantenservice krijg ik niet tepakken en mails sturen werkt ook niet. Kan iemand me hierbij helpen?
Bladzijde 1 / 1
U zult toch moeten blijven proberen om de klantenservice te pakken te krijgen. Alleen zij kunnen u hierbij helpen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.