Ik heh afgelopen vrijdag een ov fiets gebruikt en dezelde dag nog ingeleverd. Hoe kan het dat ik een mailtje gekregen heb dat ik nu 3 dagen een ov fiets in gebruik heb en dat er dan 5 euro na elke 2 uur word afgeschreven?
Zie dit topic dus neem contact op met de klantenservice.
Er zijn hier aardig wat horrorverhalen over schijnbaar vermiste OV-fietsen op dit forum. NS kan de fiets bij jou claimen en dan een bedrag ad € 350,00 van je rekening afschrijven. Neem in ider geval zo snel mogelijk contact op met de klantenservice
Welkom bij de Community, Apostma.
Heel vervelend dat je bericht krijgt over de OV-fiets terwijl je deze al hebt ingeleverd. Neem inderdaad even, zoals Macklobell ook aangeeft, even contact op met onze Klantenservice. Dan kan de rit worden afgesloten en zal er ook gecontroleerd worden of de fiets inderdaad op de locatie aanwezig is waar jij deze terug hebt gezet.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.