beantwoord

OV fiets Leeuwarden

  • 24 June 2023
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

Hi,

 

Op woensdag 21 juni heb ik een OV fiets gebruikt in Leeuwarden. Hier moest je blijkbaar bij het gebruiken van een OV fiets je ov chipkaart inchecken elke keer als je je zo'n fiets wilt gebruiken. Normaal gesproken ben ik gewend dat met een sleutel te doen.

Nu heb ik mijn OV fiets gewoon netjes teruggebracht maar ik ben vergeten met mijn ov chipkaart uit te checken besef ik mij net nadat ik een mail van de NS kreeg waarin wordt verzocht de fiets 1 van deze dagen te retourneren.

Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen? De fiets heb ik wel gewoon teruggebracht, dat is terug te zien op camerabeelden.

Gr

icon

Beste antwoord door Stijn NS 24 June 2023, 14:26

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag Siyar589 en welkom bij de NS Community.

Als je een e-mail hebt gekregen dat je de fiets nog hebt gehuurd, dan zal het inleveren niet geheel goed zijn gegaan. Je kunt nu het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen de rit dan alsnog afsluiten, waarna gecontroleerd wordt of de fiets op locatie is.

Contact kan telefonisch, via Twitter, Facebook of chat. Hier vind je alle details daarvan.

Reputatie 7
Badge +2

Overigens hoef je een OV fiets met elektronisch slot niet uit te checken. Op slot zetten in de OV fiets zone volstaat.

Het is opgelost. Bedankt!

Reageer