Skip to main content

Ik heb gisteren een ov fiets achtergelaten op een fietsenstalling op een station waarvan het kettingslot zo vast zat in het ringslot dat het ringslot niet dichtkon. Ik heb proberen te bellen, maar kreeg geen gehoor, ook niet na heel lang in de wacht staan. Ben ik nu wel uitgecheckt? Ik heb wel mijn ov chipkaart voor het apparaat gehouden en een groen lampje gezien. Ik heb ook een foto van de fiets met nummer en al.

De klantenservice geeft dus geen gehoor.


Hallo Josu en welkom bij de NS Community,

 

Helaas kunnen wij hier niet zien of de fiets wel of niet is ingeleverd. Alleen onze klantenservice kan dit voor je achterhalen. We zijn 24 uur per dag bereikbaar en zullen vroeg of laat wel gehoor geven. Als je niet wilt wachten aan de telefoon kan je ook altijd contact opnemen via Facebook, Twitter (X) of via onze Live-Chat. Als de fiets niet is ingeleverd krijg je ook na 48 uur automatisch een mail.


Reageer