Beste lezer en NS,
Ik heb slordig 2 weken geleden twee OV fietsen gehuurd voor mij en een kennis in Groningen. Na een avondje stappen waren we een fiets kwijt. Opgegeven als gestolen bij de klantenservice, echter kwamen we hem later tegen. Toen heb ik de klantenservice gebeld dat ik hem had gevonden. Die konden hem niet op gevonden zetten en moest ik hem dus gewoon inleveren.
Zo gezegd zo gedaan alleen accepteerde de scanner op het station het niet. Ik had haast en moest de trein halen. De mevrouw achter de balie zei dat ik contact op moest nemen bij de klantenservice. “ ja nee meneer ik kan het niet voor u neerzetten als teruggevonden. Daarna een half uur in de wacht gezet en had ze mij verteld dat ze een mailtje had gedaan naar iemand die het zou kunnen oplossen. 2 weken verder krijg ik de reminder dat ik de fietssleutel en mijn aangifte moet inleveren. Ik zou het uitermate vervelend vinden als mij extra kosten aan de broek worden gehangen. Wat kan ik het beste doen? Gewoon niet betalen?