Goededag. Ik heb vandaag wat problemen gehad met het inleveren van een ov fiets te Uden. Bij het busstation staan kluizen met fietsen die gebruik maken van enkel een touchscreen beeld. Het scherm stond vast op kluis 8 en toen ik de deur dicht probeerde te doen reageerde die niet. Nu heb ik mijn OV fiets hierin gedaan en toen ging die wel ineens dicht. Na het scannen van mijn pas echter werd er gezegd dat ik de fiets in locker 3 moest doen. Aangezien de deur van 8 met fiets al dicht zat heb ik deze kluis leeg dicht gedaan. Achteraf gezien logisch dat ik eerst moet scannen en dan inleveren maar met 2 minuten tot mijn bus dacht ik daar niet aan. Nu vraag ik mij af of dit wordt gezien als een goede voltooide rit of dat ik verdere stappen moet ondernemen?
Bladzijde 1 / 1
Je kunt het beste even bellen met NS klantenservice om te kijken of de rit goed is afgesloten.
Tip: in de app kun je in mijnNS de gegevens van jouw ov-fiets invullen als je hem huurt. Je ziet dan als je hem teruggebracht hebt of dat goed gegaan is.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.