Skip to main content

Vandaag ontving ik van de NS de volgende mail:

 

Beste mevrouw Berentschot,

 

U heeft een OV-fiets langer dan 3 dagen in gebruik. Dat betekent dat u vanaf nu een toeslag van € 5,00 betaalt per 24 uur. Deze toeslag komt bovenop de reguliere ritprijs. We raden u aan om de OV-fiets één dezer dagen te retourneren. Zo beperkt u onnodige kosten.

 

Kaartnummer: **** **** **** 4549

Mijn reactie:

Ik heb op 28 april jl in Vlissingen een OV fiets gebruikt. Ik heb de fiets op dezelfde dag ook weer ingeleverd. Probleem daarbij was, dat het fietssleuteltje was afgebroken onderweg (had ik niet gemerkt; ik ben er waarschijnlijk met de hak van mijn schoen tegenaan gekomen), waardoor ze de fiets bij het inleveren niet in konden scannen. Het is door de betreffende medewerker netjes genoteerd; verder wist hij ook niet wat hij kon doen. Voor alle zekerheid het nummer van de fiets nog genoteerd: 56686.

Dus graag in het OV systeem aangeven, dat de OV fiets op 28 april wél is ingeleverd.

 

met vriendelijke groet,

Liny Berentschot.

06-15493149.

 

Hoi Liny.ns, en welkom op de NS Community.

Balen dat het niet goed is gegaan. Ik wil je in dit geval aanraden contact op te nemen met de Klantenservice.


Reageer