Laat ik beginnen dat het echt een gotspe is dat dit bedrijf geen e-mailadres heeft waar ik vragen naar kan sturen. Het is echt te belachelijk voor woorden.
Ik heb de klantenservice gebeld, maar die verwezen mij naar een chat, waar al een uur staat: “Een moment geduld alsjeblieft. Zodra er iemand beschikbaar is, kun je verder in gesprek”. Hoe kunnen jullie zo mensen behandelen? Het is echt niet te geloven.
Ik heb een OV-fiets gehuurd rond 14.00. Het achterlicht bleek kapot te zijn en heb de fiets toen rond 20.00 teruggebracht en een nieuwe OV-fiets gepakt. Ik heb een foto als bewijs, dat ik de fiets heb laten melden voor reparatie. Toen heb ik een nieuwe fiets gepakt. De man bij de stalling zei dat ik de NS moest bellen.
Volgens Mijn NS heb ik de fiets geleend om 14.00 en toen rond 15.00 ingeleverd. Wat niet zo is, want ik heb een foto, met bewijs, dat ik de fiets heb ingeleverd om 20.00. Waarschijnlijk heeft het systeem het niet opgepakt, omdat de meneer bij de stalling de fiets voor mij heeft afgemeld.
Het probleem is nu wel dat ik twee keer moet betalen voor de fiets, omdat de NS een kapotte fiets aan mij levert.
Hoe gaan we dit oplossen NS? Want kennelijk werkt jullie klantenservice niet.