Sticky

Even kennismaken..

  • 5 February 2014
  • 578 reacties
  • 61435 Bekeken


Toon eerste bericht

578 reacties

Ik ben Jan Sinteur en heb een E ticket besteld voor een kennis van mij. In de laatste fase van het bestellingsproces wisselde mijn virus protectie programma van normale naar beveiligde browser optie.
Hierdoor kon ik niet zien of het proces juist was afgerond. Ik heb tot driemaal toe het proces herhaald. Toen ik later mijn bankstatus bekeek bleek dat er 3 keer een afschrijving was gedaan voor 3 tickets voor dezelfde persoon op het zelfde traject. Dom van mij natuurlijk maar is er een mogelijkheid om restitutie voor twee van deze tickets te krijgen?
Reputatie 7
Hallo Jth079 en welkom op het NS Serviceforum. Wat leuk om te lezen dat je al een tijdje meeleest en nu de beslissing maakt om mee te doen. Behoorlijk traject van Apeldoorn naar Gouda, ook een bijzonder traject. Ik ben benieuwd wat jouw ervaringen zullen zijn op het forum en of je er veel plezier van zult beleven.
Ik ben Jan Sinteur en heb een E ticket besteld voor een kennis van mij. In de laatste fase van het bestellingsproces wisselde mijn virus protectie programma van normale naar beveiligde browser optie.
Hierdoor kon ik niet zien of het proces juist was afgerond. Ik heb tot driemaal toe het proces herhaald. Toen ik later mijn bankstatus bekeek bleek dat er 3 keer een afschrijving was gedaan voor 3 tickets voor dezelfde persoon op het zelfde traject. Dom van mij natuurlijk maar is er een mogelijkheid om restitutie voor twee van deze tickets te krijgen?


Jan,

Als je vraag is of er wat aan je probleem kan worden gedaan, kan ik je adviseren om
deze vraag te stellen in het onderdeel "Stel je vraag" en niet in "Even kennismaken".

Reageer