Sticky

Even kennismaken..

  • 5 February 2014
  • 578 reacties
  • 61432 Bekeken

Reputatie 2
Laatste update 19 april 2018

Ha, welkom op de NS Community! We hopen dat dit de basis zal vormen voor een levendige community. Je kan je hier even voorstellen, zodat we mekaar wat beter kunnen leren kennen en we je wegwijs kunnen maken in de community. Bedankt en veel plezier!

578 reacties

Leen en reis graag met de trein, als het even kan samen met kleinkinderen. Die vinden het nu ook heel leuk! 🙂
Hallo,
Ik ben Jowell ik ben 18jaar woonachtig in Utrecht en frequent treinreiziger(weekend vrij abonnement).
Verder ben ik ook treinenspotter en spot ik veelal goederentreinen. Wat ik met dit forum heb is dat ik graag mensen te woord sta en mensen graag help, vandaar ik mij heb aangemeld.
Profielfoto zal met de tijd komen, eerst beetje inburgeren hier en dan foto plaatsen en frequent NS-forumlezer worden 😛

Dit ben ik dus in een notendopje 🙂.
Goedemorgen Jowell,

Welkom! Wat leuk om te horen dat iemand van jou leeftijd treinspotter is, gaaf! Fijn dat je wil helpen!
Mijn naam is Roos🆒
Al meer dan 9 jaar neem ik geregeld in het weekend de trein naar Maastricht randwijck-Maastricht.En meer dan 4 jaar gaat Chika ook altijd mee. Ze vind het geweldig in de trein en als ze het eindpunt hoord omroepen gaat ze uit haar dak.;)
Mijn naam is Roos🆒
Al meer dan 9 jaar neem ik geregeld in het weekend de trein naar Venlo - Maastricht randwijck/Maastricht.En meer dan 4 jaar gaat Chika ook altijd mee. Ze vind het geweldig in de trein en als ze het eindpunt hoord omroepen gaat ze uit haar dak.;)
Hoi Roos!

Welkom op het forum! Wat leuk dat je je hondje ook meeneemt, en dat ze het zo leuk vindt in de trein!
Hoi Roos!

Welkom op het forum! Wat leuk dat je je hondje ook meeneemt, en dat ze het zo leuk vindt in de trein!
:D
Hallo, mijn naam is Vijay en ik reis regelmatig op en neer op het traject Hoorn-Amsterdam Centraal.
Hoi Vijay, en welkom op het forum. Leuk dat je er bent!
Dank je wel Sivan
Goeieavond Ik ben Eugène Klems Ik woon In Heerhugowaard Ben werkzaam bij post NL ineensorteerdepo
in Opmeer .Ikrijs regelmatig voor het rodekruis als vrijwilliger met de trein. voor grote inzetten zoals de vierdaagse van Nijmegen. En ook ik ben nieuwschierig wat hetforum teweeg brengt .
Goedemorgen Eugène. Ook jij van harte welkom op het forum. Erg leuk om te horen dat je voor het Rode Kruis als vrijwilliger met NS reist. Wat een goede inzet!
Hallo,

Ik ben ronman (een combinatie van een voor en achternaam). Ben woonachtig in Rotterdam. Ik reis vaak met de trein en ben mindervalide.
Welkom, Ronman! Leuk dat je je hebt aangemeld. Hoe ervaar je jouw treinreizen als mindervalide?
Hallo Sivan NS,

Mijn ervaringen zijn wisselend. Soms positief, soms negatief.

In het topic "In de trein heb ik hierover een vraag gesteld.
het is niet alleen dat ik het prakties is maar ik heb naar nijmegen een rechte verbinding.
Alleen sls ik naar het zuiden moet vind ik het vervelend dat je met de trein zolang onder
weg bent en duur .
Reputatie 4
Hallo, ik ben Waldo. Reis vooralsnog voor mijn werk 4 tot 5 dagen in de week van Tiel naar Den Haag Centraal. Daarnaast in de weekends veel onderweg om te gaan wandelen. Naast treinen houd ik me bezig met een toneelgroep, een oranjevereniging en ben ik secretaris bij het Wegenforum.
Hoi Waldo, en welkom! Leuk dat je je hebt aangemeld, en leuk om te lezen wat jou zoal bezighoudt!
Goedemorgen. Ik ben al vele jaren trouw treinreiziger en indertijd begonnen als veertienjarige met een 8-daags abonnement 1e klas, dat ik kreeg van mijn ouders voor mijn vakantie.En reis nu nog steeds kris en kras door het land, deels voor mijn werk als gids/reisleider, meestal bestemming Amsterdam of Rotterdam, maar ook veel privé, morgen bijvoorbeeld naar groningen naar het Groninger Museum.
Goedemorgen Schaap53! Leuk dat je zoveel reist, en nog leuker dat je werkt als reisleider. Veel plezier op dit forum!
Ik ben nieuw op dit forum. Heb niet zoveel te klagen over NS, hoewel het wel op een aantal punten beter kan.
In mijn bijdrage pleit ik voor terugkeer van de grote centrale vertrekborden, die ook bij een digitale storing van de vertrekborden op de perrons, ten alle tijde moeten blijven functioneren.
Welkom, Paul!
Gisteren gereisd van Hoofddorp naar Varsseveld met mijn dochters. Goede verbinding en behulpzaam personeel in Duivendrecht. Dit in verband met werkzaamheden.
Ik ben Margriet en heb een treinabonnement om vooral onze kinderen en kleinkinderen te bezoeken.
Reputatie 7
Badge +4
Welkom Margriet. Ik zal een vrouw nooit naar de leeftijd vragen maar mocht u 60+ zijn dan is het goed te kijken naar de mogelijkheid van Keuzedagen. Dit wellicht volledig ten overvloede 😉

Reageer