Sticky

Even kennismaken..

  • 5 February 2014
  • 578 reacties
  • 61431 Bekeken

Reputatie 2
Laatste update 19 april 2018

Ha, welkom op de NS Community! We hopen dat dit de basis zal vormen voor een levendige community. Je kan je hier even voorstellen, zodat we mekaar wat beter kunnen leren kennen en we je wegwijs kunnen maken in de community. Bedankt en veel plezier!

578 reacties

Hallo, ik ben Danielle. Vaste klant. Met af en toe een vraag.
Hoi Danielle. Welkom op het forum, leuk dat je je hebt aangemeld!
I have some questions, I used to live in The Hague, but i leave the Neatherlands in January of 2016. So, I want to cancel my OV Chip, And i don't know how to do it, please help me
Hi Fa Ro Jas. Please have a look at https://forum.ns.nl/abonnementen-2/how-to-cancel-your-subscription-from-abroad-17024. If you still have any questions, please ask them in that topic. Thank you!
Ik ben Ruud en ik ben afgelopen maand bij NS gaan werken als marketeer base. Dat betekent dat ik me bezig ga houden met NS klanten en dus ook met dit forum!

Als er vragen zijn over acties en campagnes van mij en mijn collega-marketeers, zal ik deze zo goed mogelijk proberen te beantwoorden.

Tot snel!
Reputatie 5
Badge
Hallo,

Ik ben GroeneRuiter en ben zojuist op dit Forum gekomen. Ik keek al lang naar het forum en besloot dus een account aan te maken.
GroeneRuiter
Goedenavond Groene Ruiter, en welkom! Leuk dat je je hebt aangemeld, en hopelijk tot snel!
Reputatie 5
Badge
Hallo SivanNS,

Bedankt voor het warme welkom. Ik kom je vast snel weer tegen!
GroeneRuiter
Hoi! Ik wil graag bij de NS werken. Ik ben Koekjesdeeg en heb gesolliciteerd als hoofdconducteur.
Hoi Koekjesdeeg, en welkom! Wat leuk dat je bij NS wil werken. Ik zie dat je een eigen topic hebt geopend; hopelijk krijg je hier veel reacties 🙂.
Hoi, ik ben Aleida en heb net een account voor dit forum aangemaakt. Erg handig dat het er is, heb al een antwoord op mn vraag. Zal er af en toe gebruik van maken.
Hoi Aleida, en welkom op het forum! Fijn dat je het forum handig vindt. Hopelijk tot snel!
Hallo ik ben loen47 en ik wil graag weten hoe ik kan zien of ik nog een vrije reisdag heb . .
Hallo ik ben loen47 en ik wil graag weten hoe ik kan zien of ik nog een vrije reisdag heb . .

Welkom Loen! Je kan een topic aanmaken met je vraag. Dit topic is puur bedoeld voor kennismaking.
Goedemiddag, Klaas-Jan, ik heb een 40% korting voordeeluren abonnement met keuzedagen; mijn vraag is of ik op een keuzedag een medereiziger kan uitnodigen en kan diegene dan ook met 40% korting met mij meereizen?
Reputatie 7
Badge +4
Eigenlijk hoort u die vraag hier niet te stellen maar het antwoord is ja, dat mag. Het mag ook als als u uw keuzedag niet gebruikt en op saldo reist. In beide gevallen reist uw medereiziger met 40 procent korting maar hij moet wel een eigen chipkaart hebben en daar samenreiskorting opzetten. Dit kan op het automaat.
Hallo, ik ben Guus en kreeg bij aanmelding van mijn zakelijke account een uitnodiging voor dit forum. Ik trein al achttien jaar dagelijks naar mijn werk en ga van mijn Traject Vrij nu over naar NS Business Account.
Hoi Guus, en van harte welkom! Leuk dat je je hebt aangemeld.
Reputatie 1
Hallo, ik ben Guus en kreeg bij aanmelding van mijn zakelijke account een uitnodiging voor dit forum. Ik trein al achttien jaar dagelijks naar mijn werk en ga van mijn Traject Vrij nu over naar NS Business Account.

met een ns business account kan je ook traject vrij erop zetten. dus ik zie het verschil niet...
Hoi,
ik ben Eva en sinds kort ben ik begonnen met de trein naar mijn school te rijden en graag wil ik hier meedoen.
Welkom op het NS Serviceforum Eva!
Hoi,

Ik ben Nooduitgang. Uit nood geboren. Zat laatst in een toeterende en afremmende trein. Spannend hoor 🙂
Welkom op het NS Serviceforum Eva!

Dankuwel! U heeft een privébericht van mij.
Welkom, Nooduitgang! Hopelijk horen we nog vaker over je spannende reizen 🙂
Dank je Sivan! Komt goed. 😉 Het blijkt dat ik al op het juiste spoor zit. 🙂

Reageer