5 december Den Bosch | NS Community
beantwoord

5 december Den Bosch

  • 24 November 2021
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 6

Ik moet even weer wennen, na 2 maanden in het buitenland met ongewijzigde dienstregelingen, ben ik binnenkort weer thuis. De eerste wijziging die ik tegenkom is een stremming Zwolle-Amersfoort op 5 december. In het verleden was het 's avonds als de tienminutendienst naar Eindhoven wegvalt, mogelijk om zonder vertraging om te reizen naar het zuiden door van Zwolle via Den Bosch de reizen. Echter zie ik op zondagavomnd 5 december dat er geen cross-platform overstap is. Ik snap alleen niet waar dat door komt. Wellicht kijk ik eroverheen, maar waarom zijn er spoorwijzigingen in Den Bosch die dag?

icon

Beste antwoord door Tamzin 24 November 2021, 07:48

Bekijk origineel

3 reacties

Ik zie niks bijzonders op 5 december. Vanaf 21.37 als de 10 min dienst niet meer rijdt is er gewoon een cross platform overstap in Den Bosch. Voor die tijd is de overstap 8 minuten zoals normaal bij de 10 min dienst..

Reputatie 6

Hmm ik meende dat de tienminutendienst rond 8 uur voorbij was. Heb ik verschillende keren meegemaakt. Maar wellicht was dat vanwege werkzaamheden elders dan. Dat spoorboekloos reizen maakt is onnavolgbaar en meer “zie maar wanneer er een trein komt” haha.

 

Bedankt voor het nakijken @Tamzin

Hmm ik meende dat de tienminutendienst rond 8 uur voorbij was. Heb ik verschillende keren meegemaakt. Maar wellicht was dat vanwege werkzaamheden elders dan.

De 10 min dienst begint op zondagen 's ochtends later en loopt vanwege het weekendvervoer op zondagavond langer door. Dat is vanaf het begin zo geweest.

Reageer