Dames en heren,
Hoe is dit in hemelsnaam nog serieus te nemen?
Dames en heren,
Hoe is dit in hemelsnaam nog serieus te nemen?
Geen idee hoe je dat advies uit de planner gekregen hebt, maar als ik Maastricht-Gouda in de planner tik, krijg ik gewoon dit advies….
Oh, ik zie het al….je plant 'm op zaterdag met werkzaamheden tussen Roermond en Eindhoven én werkzaamheden bij Gouda.
Het mooie is dat in ieder geval de werkzaamheden bij Weert 2 weken geleden nog niet in de planner stonden. Natuurlijk niet, waarom zou je informatie makkelijk verkrijgbaar maken.
Een uur aan extra reistijd, waarop niet te plannen valt. Een prestatie om trots op te zijn.
Het mooie is dat in ieder geval de werkzaamheden bij Weert 2 weken geleden nog niet in de planner stonden. Natuurlijk niet, waarom zou je informatie makkelijk verkrijgbaar maken.
De planner zelf wordt pas 10 dagen voor tijd bijgewerkt, het advies is niet voor niets om je reis kort voor vertrek te plannen.
Bovendien kun je in diezelfde planner bij geplande werkzaamheden ruim van te voren zien wanneer ProRail werkzaamheden heeft staan voor je traject.
Het is dus redelijk makkelijk verkrijgbaar.
die lijst is een studie opzich, het is echt ellendig om alle stations op je route daartussen te moeten zoeken. bovendien is al regelmatig gebleken dat die lijst niet compleet is. Dus zelfs als je je studie volledig doet, kan je 10 dagen voor vertrek alsnog de conclusie moeten trekken dat je geplande reis niet bestaat.
Overigens, je wordt in de planner wel heel snel omgeleid. handig voor NS, minder bussen nodig, maar de extra kosten voor de reiziger worden niet eens genoemd.
Overigens, je wordt in de planner wel heel snel omgeleid. handig voor NS, minder bussen nodig, maar de extra kosten voor de reiziger worden niet eens genoemd.
Ja, dat is ook wel een dingetje de extra kosten via Venlo. En met een Jongeren Dagkaart heb je er ook niets aan want die is niet geldig bij Arriva.
Roermond - Gouda via Venlo € 28,75 en met NS via Eindhoven € 26,50
De planner zelf wordt pas 10 dagen voor tijd bijgewerkt, het advies is niet voor niets om je reis kort voor vertrek te plannen.
Tja, tijd dat NS zich gaat beseffen dat mensen langer dan dat vooruit plannen en de systemen daarop aanpast dan wellicht. Het systeem is er voor de klanten he, niet andersom.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.