Hallo,
Tijdens de werkzaamheden aan het spoor bij station Hoogeveen was het niet mogelijk om met de ov chipkaart uit te checken omdat de paal het daar niet deed. Nu heb ik daar dus heel veel vergeten check uits gehad.
Nu heb ik deze maand de trein gemist en toen een trein later gepakt en me vervolgens dus 2 keer in gecheckt en nu heb ik een correctie tarief van 20 euro voor een rit die normaal gratis is omdat ik daar een abonnement heb.
Contact opgenomen via de chat maar die kunnen me niet helpen omdat dit nu dus de 7e keer dat ik een check uit mis. Maar die eerste 6 keer waren dus niet mijn fout en kon ik weinig aan doen. Nu is mijn vraag hoe kan ik als nog mijn geld terug krijgen? Ik betaal 90 euro in de maand om traject vrij te reizen dus dan vind een extra 20 euro voor een check uit missen een beetje veel.
De persoon in de chat Hugo negeert me vervolgens. Dus hier maar proberen
Met vriendelijke groet,
Aaldert Roman Ismail