Goedenavond NS klantenservice,
Op dinsdag 30 augustus 2022, kon ik de trein niet nemen van Dronten station naar Amsterdam centraal, ivm personeel staking van de NS.
Ik heb vervangende vervoer genomen, de bus. Van Dronten naar Harderwijk, overstappen naar een andere bus naar Almere Veluwsekant, daarna overstappen naar bus richting Amsterdam bijlmer, waar ik daarna verder met de tram naar centraal station Amsterdam afgereisd ben. In totaal, ben ik drie uren en 30 minuten kwijt aan het reis, terwijl ik 1 uur over doe met NS trein.
Zoals u weet, heb ik kosten gemaakt. De totale kosten zijn 18,00 euro voor een enkele reis met de bussen. De terug reis was niet mogelijk en ik moest een hotel kamer boeken om te kunnen overnachten : ook op mijn kosten.
Ik zou graag willen of de reiskosten vergoed worden bij de NS.
Ik heb een NS Flex dal vrij abonnement. U kunt zo mijn reishistorie terug zien van 30-08-2022. Ik heb gebruikt gemaakt van NS pas.
Mocht u meer info willen, stuur dan een bericht naar mijn email adres.
Met vriendelijke groet,
HBE Mol