Gelijk de volgende werkzaamheden | NS Community

Gelijk de volgende werkzaamheden

  • 27 May 2022
  • 5 reacties
  • 163 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Werkzaamheden bij Overvecht tot 28-5 02:00.

Ineens vanmorgen verlengd naar 30-5.

NS laat je nakijken. Ik kan nu niks meer regelen.

Praat eens met Prorail hoe je reizigers geen oor aan naait steeds. 

Dit slaat ook weer nergens op.

Die bussen zijn een ramp en totaal ongeorganiseerd. 

Leren jullie nou niks 🤬🤬🤬


5 reacties

Dan lopen de werkzaamheden dus heel erg uit, de NS heeft daar ook alleen maar mee te dealen en kan er weinig tegen doen natuurlijk. Je kunt moeilijk treinen laten rijden over een stuk spoor wat er wellicht niet is of waar geen bovenleiding hangt.

2 volle dagen extra is wel erg slecht ingepland dan. Hopelijk laten ze wel meer bussen rijden dan. Dat is echt totale chaos.

Ik kan in het weekend geen andere bussen nemen. Die rijden alleen doordeweeks

Als ik het goed heb wordt het bijzondere kruispunt bij blauwkapel vervangen door doorgaand spoor dit is een uniek stukje spoor wat weggehaald wordt. Dit zijn dus geen standaard werkzaamheden die goed te plannen zijn, eerder is zoiets gebeurd bij de brug bij Muiderberg waar ze stuiten op een onbekende fundering die weggebroken moest worden. Heeft meerdere dagen vertraging opgeleverd waardoor er geen trein kon rijden.

Helaas kom je wel eens iets tegen wat een flinke vertraging oplevert bij werkzaamheden.

Werkzaamheden bij Overvecht tot 28-5 02:00.

Ineens vanmorgen verlengd naar 30-5.

https://www.prorail.nl/nieuws/historische-treinen-maken-allerlaatste-rit-over-kruising-blauwkapel

Het bovenstaande artikel is van twee weken geleden en daarin stond toen al 30 mei 5.00 uur als eindtijd vermeld.

Reputatie 7
Badge +2

Er was inderdaad vanaf het begin al sprake van dat de werkzaamheden t/m 30 mei zouden duren. Kan je hier mooi zien (bij Rijden de Treinen zie je ook de historie als er iets gewijzigd is aan een bericht, hier dus niet)

Wel zijn de gevolgen vanaf morgen anders: tussen Utrecht en Amersfoort rijden dan weer intercity's en Sprinters, wel stopt de Sprinter Utrecht - Zwolle die dagen niet in Overvecht.

Naar Hilversum wordt ongewijzigd met bussen gereden, waarbij de Sprinter vanuit Weesp na Hilversum wordt omgeleid naar Soest.

Reageer