Skip to main content

Hallo,

Ik liep tegen het volgende probleem aan. Ik zou op 11 september van Swalmen naar Den Haag reizen. een reis van 2:20 uur. Ik heb de dag ervoor een keuze dag opgenomen maar de volgende dag kreeg ik bericht van de ns over de staking die volgende dag. Helaas kon ik daardoor de reis niet maken, ook vanwege de verwachte vertragingen. Maar die kaart staat nu wel op mijn OV kaart. Vandaag wil ik een reis maken van 0:05 minuten maar dat kan nu niet met de OV kaart vanwege die keuze dag die er nog op staat. Nou zit er dus blijkbaar niets anders op, ook volgens de heer aan de klantenservice, dan maar gewoon een e-ticket te kopen. Klopt dit? Want eigenlijk wordt ik door die staking gewoon met extra kosten opgezadeld. En u gaat het me niet om die 5,60, ook al is mijn abonnement in juni met een dikke 94 euro verlengd, maar ik vind het gewoon niet terecht. Hoe lossen anderen dat op?

Met vriendelijke groet,

Marion

 

Ik zet een keuzedag pas op het station op mijn kaart als ik daadwerkelijk ga reizen.

De staking was aangekondigd en niet de hele dag. Voor nu zou je dan op jouw bankpas kunnen reizen. Een keuzedag die eenmaal op de kaart staat, kan niet teruggezet worden.


De staking was vele weken van te voren aangekondigd, dus ik begrijp dit niet echt.


Hoe vervelend ook, die staking was lang van te voren aangekondigd. Ik begrijp dan ook niet waarom je een dag ervoor gaat activeren.


Reageer