Skip to main content
Antwoord

klacht vervangend vervoer Lelystad Dronten

  • August 23, 2023
  • 3 reacties
  • 180 Bekeken

Doordat de bus te laat aankomt in Lelystad en vervolgens te laat arriveert in Dronten mis ik iedere keer de aansluiting op de trein richting Zwolle. Dat betekent een half uur wachten op de volgende. Wat gaan jullie hieraan doen??

Beste antwoord door Daniël NS

Hey René1969. Welkom bij de NS Community. 

Als je hier een klacht over in wilt dienen raad ik je aan om dit te doen via een van de kanalen aangegeven op onze klachten afhandeling pagina. Verder is het ook zo dat in het geval van vertraging je ook altijd een claim in kunt dienen via onze geld terug bij vertraging regeling.

3 reacties

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 23, 2023

Hey René1969. Welkom bij de NS Community. 

Als je hier een klacht over in wilt dienen raad ik je aan om dit te doen via een van de kanalen aangegeven op onze klachten afhandeling pagina. Verder is het ook zo dat in het geval van vertraging je ook altijd een claim in kunt dienen via onze geld terug bij vertraging regeling.


Forum|alt.badge.img+1

Zeg er dan ook even bij dat de behandeling van de klacht langer duurt dan de werkzaamheden en dat de kans dat er iets mee gedaan wordt vrijwel nihil is. 


  • Op het juiste spoor
  • August 29, 2023

Het blijkt dat er inderdaad niets aan is gedaan. En er ook niets aan gaat gebeuren.

De reis dùùrt al langer door de overstap en met busvervangend treinvervoer. En als de bus meer dan tien minuten later in Lelystad aankomt, dat dat de Reisplanner aangeeft, is het een logisch gevolg dat de aansluiting in Dronten dus ook faliekant faalt.