beantwoord

onduidelijke informatie werkzaamheden rond Leiden 1 oktober 2023

  • 30 September 2023
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

Dit weekend ligt het treinverkeer rond Leiden bijna volkomen plat. Zo wordt er gezegd dat er geen treinverkeer is tussen Leiden en Den Haag Centraal. Het kaartje geeft het ook zo aan: rode lijn naar Den Haag Centraal. Prima.

Ik kan wel met de trein reizen naar Den Haag Hollands Spoor. 

Maar, zo blijkt er in een reisadvies: er gaan ook geen treinen van en naar Den Haag HS! Je moet eerst met de bus als je naar Rotterdam wil of verder.
Dat Hollands Spoor niet genoemd in de informatie wordt zette mij op het verkeerde been. Vinden jullie dit nou duidelijk gecommuniceerd?

icon

Beste antwoord door Momo 30 September 2023, 22:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge

Nee, dat vind ik inderdaad ook niet.

Reputatie 7
Badge +3

Het had er inderdaad duidelijker moeten staan, dat “geen treinverkeer is tussen Leiden en Den Haag Centraal” had moeten zijn “geen treinverkeer is tussen Leiden en Den Haag Centraal / Den Haag HS”.

Ook de tijd tot wanneer kan duidelijker. De werzkaamheden tekst geeft aan tot 12:30 uur, maar tussen Leiden en Den Haag gaan de treinen tussen half 9 en 9 uur weer rijden. Alleen de andere kant op, naar Schiphol en Haarlem is het wel tot 12:30.

Voor mij geldt dan vannacht en morgenochtend bij het ontwaken geen treingeluiden door het open slaapkamerraam. 😄

Reageer