Skip to main content

Ik zie in de reisplanner dat de reis van Venlo naar Schiphol a.s. dinsdag via Dordrecht gaat. Het kaartje als je doorklikt bij mijn reisdetails werkt niet. Ik vraag me af hoe deze trein dan rijdt. Gaat deze trein dan via Den Bosch naar Dordrecht en dan van daaruit naar Schiphol? Dan duurt de reis wel erg lang en klopt de tijd die ervoor staat niet volgens mij. Hoe gaat deze trein, niet via Utrecht? Vanwege werkzaamheden? 

Ik vermoed dat die trein na Schiphol doorrijdt naar Dordrecht. 


De trein Venlo - Schiphol rijdt door tot Dordrecht, er veranderd niets qua route tussen Venlo en Schiphol.

 


De melding van werkzaamheden klopt, er rijden minder treinen rond Utrecht cs en sommige treinen vertrekken van andere sporen van andere sporen. De treinen die in de reisplanner staan rijden zoals aangegeven.

 

Ik kan tickets kopen voor deze reis. Mocht u in de daluren inchecken dan is een reis in combinatie met abonnement NS flex dal voordeel goedkoper (wel moet u een persoonlijk OV chipkaart hebben om het abonnement dinsdag in te laten gaan). Eventueel na 1 maand dagelijks opzegbaar.

 

U betaalt dan €2,50+€16,56= €19,06 (vol tarief is €27,60). Tevens kunt u terugweg ook met 40% korting reizen (indien ingecheckt wordt in daluren) en 3 andere personen laten mee reizen met samenreiskorting (tegenwoordig alleen online te regelen)


Ik zie in de reisplanner dat de reis van Venlo naar Schiphol a.s. dinsdag via Dordrecht gaat. Het kaartje als je doorklikt bij mijn reisdetails werkt niet. Ik vraag me af hoe deze trein dan rijdt. Gaat deze trein dan via Den Bosch naar Dordrecht en dan van daaruit naar Schiphol? Dan duurt de reis wel erg lang en klopt de tijd die ervoor staat niet volgens mij. Hoe gaat deze trein, niet via Utrecht? Vanwege werkzaamheden? 

De trein Venlo-Schiphol en Schiphol-Dordrecht zijn op Schiphol aan elkaar gekoppeld om de dienstregeling efficiënter te maken. Het is niet de bedoeling om met deze trein van Venlo naar Dordrecht te reizen, die reis gaat normaal via Eindhoven-Tilburg-Breda.


En volgens mij wilt TS ook niet naar Dordrecht...


Ah duidelijk. Vond het al vreemd. 


Reageer