beantwoord

Rugzak in NS-bus vergeten

  • 25 March 2024
  • 7 reacties
  • 103 Bekeken

Ik nam een NS-bus van 5.50 op 23 maart 2024 van Amsterdam Sloterdijk naar Haarlem. Mijn rugzak met zeer belangrijke spullen ben ik naast mijn stoel vergeten in de bus. Ik heb met verloren en gevonden afdeling gesproken en zij hebben nog niets gevonden. Er zat onder andere mijn paspoort in en ook een werktelefoon.Ik wil graag dat er achterhaald word om welke chauffer/bus het ging, want ik weet zeker dat mij blauwe rugzak nog in de bus zit nu. Als niemand de bus controleert dan wordt er niets gevonden.

icon

Beste antwoord door Lorena NS 25 March 2024, 11:19

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey a.nishimwe en welkom op de NS Community! 

Je kan het beste direct nog even contact opnemen met de busmaatschappij die jouw reis heeft voorzien. Verloren voorwerpen worden bij de betreffende busmaatschappij ingeleverd.

Dag Lorena,

Dank! Hoe weet ik welke busmaatschappij het is? Heb je een naam voor mij?

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb helaas geen naam hiervan omdat dit veel varieert. Het is altijd wel handig om dit te onthouden. Wellicht kun je nog even googelen op verschillende maatschappijen dat je daarbij de bus herkend.

Heb je wel een lijst met namen van busmaatschappijen? Ik kan niets vinden. Ik vind het sowieso vreemd dat bij de klantenservice ze niet kunnen/willen achterhalen om welke bus het gaat. Heeft het zin om hier een klacht over in te dienen.

Hij is gevonden! Ik heb de busmaatschappij net gebeld van mijn regio. Het zou wel handig zijn als de busmaatschappij het bij NS meldt als iets kwijt is. Misschien als feedback voor jullie.

Reputatie 6
Badge +2

Ah, wat fijn! Dat is zeker goede feedback. Ik ga het doorzetten! 

Badge +3

NS heeft de regie voor busvervoer uitbesteed, en deze partij regelt weer bussen bij allerlei andere maatschappijen (tot bussen uit oost-Europa aan toe).

Ik weet niet welke partij het busvervoer regisseert, maar als dat bekend is kunnen die je wel vertellen welke maatschappij een bepaald ritnummer gereden heeft. Maar goed, je tas is terug.

Reageer