beantwoord

staking 10 september naar schiphol

  • 8 September 2022
  • 5 reacties
  • 3535 Bekeken

Op 10 september vliegen wij via schiphol nu vroeg ik mij af of de staking alleen op 9 september is. 
ik moet de eerste trein nemen die gaat om optijd te zijn op vliegveld mijn plan was om een dag eerder te gaan maar helaas wordt dat hem nu ook niet aangezien na niet rijd op 9 september. 

icon

Beste antwoord door Isitimela 8 September 2022, 08:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Kan vriezen, kan dooien, je kan geluk hebben-of niet. Je schrijft nou ook niet erg duidleijk van waaraf en hoe laat. Doel van die stakingen lijkt vooral zoveel mogelijk reizigertje pesten en zo lang mogelijk in onzekerheid laren. Goedbedoelenden gaan nu zeggen: kijk op planner, maar ook dan moet je maar afwachten wat er in de praktijk van terecht komt.

Ik moet die dag ook naar Schiphol. Vanaf Amsterdam Noord. Wilde ook hier vragen of er dan gestaakt wordt!

Weet iemand dat??

Reputatie 6
Badge +1

De stakingen zijn van vrijdag 04:00 uur tot zaterdag 04:00 uur. Als je op zaterdag dus na 4 uur de trein wil nemen, zou deze - in principe - gewoon moeten rijden. 

Reputatie 7
Badge

Hou er wel rekening mee dat het opstarten niet altijd soepel gaat. Dus met name in de ochtend kan er wel iets uitvallen.

Rijden er vanavond/vannacht tussen Dronten en Lelystad rond 2300 - 0100 bussen?  NS-reisplanner vermeldt: NS Intercity richting Den Haag (Schiphol) rijdt niet….??!!  Er wordt wel een aankomsttijd Schiphol (00.54 u.) vermeld.  

Niet echt duidelijk!

Reageer