beantwoord

storing door brug tussen Goes en Middelburg

  • 17 November 2023
  • 5 reacties
  • 104 Bekeken

Hoe kan het punt 1, dat door een storing tussen Goes en Middelburg, er maar 1x per uur een trein van/naar Bergen op Zoom rijdt? Punt 2, dat er maar 3 treindelen ingezet worden? Volgens conducteur kon dit op zo'n korte termijn niet geregeld worden? HET WAS AL 3 UUR AAN DE GANG!! Ik was 1 van de gelukkige die zich er nog wel in kon wurmen, een hoop moesten nu nog een uur wachten!

icon

Beste antwoord door Melissa NS 17 November 2023, 19:20

Bekijk origineel

5 reacties

Ik snap heel goed dat je je afvraagt waarom de treinserie 702200 Roosendaal/Vlissingen in zijn geheel opgeheven moet worden. Tussen Goes en Roosendaal zou prima een trein kunnen rijden toch?

Het is in elk geval weer bijzonder. Ik zit nu in de stampvolle sprinter die om 17:08 vanuit Roosendaal zou vertekken. Hij kwam binnen vanuit Zeeland met negen bakken, maar mag nu maar met zes vertrekken omdat het anders niet op alle stations zou passen? Schiet mij maar lek…

(los van het feit dat anderhalf uur aan gestrande reizigers niet in zes bakken SNG past - de treinstellen waren al vol voor het laatste treinstel bij de voorste twee moest)

Goedenavond Jetfret, Welkom op de NS Community!

Ik snap dat erg vervelend is als het zo druk is in de trein. Helemaal vervelend als er mensen zijn die niet mee kunnen in de trein. Echter dient er extra materiaal en personeel ingezet te worden om extra treindelen op locatie te krijgen. Daarnaast dient dit goed afgestemd te worden op het spoor zelf. Dit heeft veel planning en tijd nodig.

Reputatie 7

Ik zat vanmiddag in de IC tussen Dordrecht en Vlissingen - die reden vanmiddag tot Roosendaal. Daar moest ik ook zijn, dus voor mij geen probleem. Op station Roosendaal stonden honderden mensen te wachten op vervoer richting Bergen op Zoom en verder.

Maar ik vraag me net als @Jan Haverkamp af waarom deze IC niet gewoon ieder halfuur tot Goes kon rijden en daar weer keren? Waarom moest Roosendaal het eind- en startpunt zijn?

Helaas heb ik geen inzage in de planning en kan ik geen duidelijk antwoord hierop geven.

Reageer