Utrecht Rhenen | NS Community
beantwoord

Utrecht Rhenen

  • 4 March 2022
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

Ik ga morgen met de trein vanaf ''s-Hertogenbosch richting Rhenen maar het probleem is dat er werkzaamheden plaatsvinden vanaf utrecht centraal naar rhenen alleen rijden daar bussen tussen hier staat niet exact aangegeven welke haltes deze bussen hebben en aangezien ik naar rhenen moet is dit dus een aardig probleem.

icon

Beste antwoord door Aar 4 March 2022, 02:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge

Er rijden stop- en snelbussen naar de tussengelegen stations. Op het station wordt met grote pijlen de looproute naar de vertrekplaats van de bus aangegeven, en daar kan je op de bussen zien welke de stopbus is, die op alle tussenstations stopt, en de snelbus die enkel op de grote stations stopt.

Reputatie 7
Badge +1

Naar Rhn enkel stopbussen, ik meen vanaf Zeist/Driebergen. Staat gewoon in de reisplanner, al moet je bustijden altijd met ruime marge nemen.

Als je niet volledig aan NS gebonden bent en wat open staat voor ALternative: al ruim 60 jaar rijdt bus 50 Vanaf Utr via Rhenen (en de heuvelrug) door tot nu Wagening-was ooit zelfs Arnhem. Combibus van Syntus en U-OV. Uiteraard gelden dan NS-ABO niet. Stopt mogelijk ook nog veel dichter bij he echte bestemming, of dierenpark.

Er rijden stop- en snelbussen naar de tussengelegen stations. 

Er rijden alleen stopbussen die bij alle stations tussen Driebergen en Rhenen stoppen.

Reageer