Verkiezingen station Woerden

  • 21 November 2023
  • 4 reacties
  • 113 Bekeken

Reputatie 1

In het kader van de Tweede Kamer verkiezingen staan er bij alle ingangen van het station mensen te flyeren.

Of beter gezegd, er worden mij flyers opgedrongen. Bij blonde dames is het zelfs nog erger dan bij mij.

Kan de beheerder van station Woerden niet zorgen dat de ingangen vrij blijven van opdringerige flyeraars?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het is niet verboden en u kunt het beste maar gewoon doorlopen. Ik weet al lang wat ik stem en doe dat ook. ;-)

Wees blij met het stemrecht, het is het feest van de democratie, maar goed, dat is mijn opvatting.

Er zijn zeer veel zwevende kiezers en de verkiezingen zijn voor het eerst sinds jaren weer behoorlijk cruciaal, terwijl de uitkomst daardoor bepaald onzeker is. Wees blij dat we in een land  wonen waar dit kan en mag. Nederland is een tolerant land.

Reputatie 1

Ik begrijp dat het een eerste wereld probleem is, maar toch bijzonder hinderlijk. Dat het niet verboden is betwijfel ik. Het is een station, daar kun je niet zomaar doen en laten wat je wil.

Reputatie 6
Badge +1

Ik begrijp dat het een eerste wereld probleem is, maar toch bijzonder hinderlijk. Dat het niet verboden is betwijfel ik. Het is een station, daar kun je niet zomaar doen en laten wat je wil.

Is het in het station of voor het station? Voor het station is openbare weg, daar heeft NS niets over te zeggen. In het station mag inderdaad niet zonder toestemming van NS. 

Reputatie 7
Badge +3

Gisteren zag ik folderaars van GroenLinks/PvdA, D66 en Volt op en bij station Hilversum. De folderaars stonden buiten het station op het Oosterspoorplein. Dat is gewoon openbare weg waar geen huisregels van NS gelden.

De folderaar van Volt stond echter achter de poortjes binnen het stationsgebied. Die heb ik even gevraagd of hij wel toestemming van NS had om daar te folderen. Daar had meneer (uiteraard) geen antwoord op. Hij bleef gewoon folderen. Op station Hilversum is al jaren niemand meer aanwezig om dit soort regels te handhaven.

Reageer