beantwoord

Waar zat de fout; NS of Ret

  • 16 October 2023
  • 6 reacties
  • 197 Bekeken

Zondag 15 nov. 2023. Ns kaartje zou geldig zijn in tram 21 Ret. Niet dus.Ik kon kiezen bij controle, tram uit of inchecken bij Ret.Hele Ret personeel wist van niks. hoe kan dat?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 17 October 2023, 10:33

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge

Ik vermoed miscommunicatie. Blijkbaar hebben NS en RET dit niet goed op elkaar afgestemd.

Reputatie 6
Badge +1

Ik moet zeggen dat dit me helemaal niets verbaast. Bij de vorige werkzaamheden mocht je met je vervoersbewijs van NS gebruikmaken van de metro tussen Blaak en Alexander. NS had keurig bij de metro een paaltje neergezet om in- en uit te checken, maar de RET leek van niks te weten en alle poortjes waren potdicht. 

Ik zal het signaal doorgeven. Ik kan niet zo zeggen waar het probleem ligt. In het geval als je extra kosten hebt gemaakt kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

@Isitimela 

Bij de metro kun je dat nog eenvoudig bij de ingang van een of twee stations regelen, bij tram en bus moet je iedere bestuurder informeren. Als het bij de metro dan al soms misgaat verbaast het me niet dat het bij tram misgaat.

Reputatie 7
Badge +2

Ik moet zeggen dat dit me helemaal niets verbaast. Bij de vorige werkzaamheden mocht je met je vervoersbewijs van NS gebruikmaken van de metro tussen Blaak en Alexander. NS had keurig bij de metro een paaltje neergezet om in- en uit te checken, maar de RET leek van niks te weten en alle poortjes waren potdicht. 

Waren dat die werkzaamheden waarbij vanaf Dordrecht tot Rotterdam Stadion werd gereden? Daarbij trof ik namelijk juist open poortjes (op Capelsebrug en Alexander), zodat ik met m'n check in uit Dordrecht probleemloos de NS bus en metro kon nemen. Om op Alexander vast te lopen, want daar was NS vergeten een uitcheckpaaltje neer te zetten en waren ook alle poortjes van het treinstation dicht.

Reputatie 6
Badge +1

Ik moet zeggen dat dit me helemaal niets verbaast. Bij de vorige werkzaamheden mocht je met je vervoersbewijs van NS gebruikmaken van de metro tussen Blaak en Alexander. NS had keurig bij de metro een paaltje neergezet om in- en uit te checken, maar de RET leek van niks te weten en alle poortjes waren potdicht. 

Waren dat die werkzaamheden waarbij vanaf Dordrecht tot Rotterdam Stadion werd gereden? Daarbij trof ik namelijk juist open poortjes (op Capelsebrug en Alexander), zodat ik met m'n check in uit Dordrecht probleemloos de NS bus en metro kon nemen. Om op Alexander vast te lopen, want daar was NS vergeten een uitcheckpaaltje neer te zetten en waren ook alle poortjes van het treinstation dicht.

Ja, exact. Op Blaak waren toen (in ieder geval op de eerste dag van de werkzaamheden) de poortjes dicht. 

Reageer