Ik moet komende dagen van uit Den Bosch naar Breda. Ik zag dat ik on Tilburg kan overstappen naar een snelblusser naar Breda. Ik ben niet goed bekend met Tilburg en het station. Het is me alleen niet duidelijk waar precies op de ns app staat namelijk “Achterzijde voormalig busstation thv Zwijssengarag”. Heeft iemand een idee? Of staan er borden met aanwijzingen? Bedankt!
Hi
Bij geplande werkzaamheden worden borden geplaatst die je de weg wijzen naar de plek waar de NS bussen aankomen en vertrekken. Vaak lopen er ook mensen namens NS in gekleurde hesjes rond, die je eventueel verder kunnen helpen.
Omdat Tilburg poortjes heeft, zul je ook moeten uitchecken in Tilburg als je het station uitgaat richting de bus en dan bij een mobiele in-/uitcheckpaal weer inchecken. Deze zal in de buurt staan waar de bussen vertrekken en aankomen. Tot slot in Breda weer uitchecken bij een mobiele in-/uitcheckpaal.
Als je met een Flex abonnement reist, dan is het tijdstip van 1e incheck bepalend voor het tarief waar je mee reist, ook al check je tussendoor uit en weer in (maar wel binnen 35 minuten, anders start er een nieuwe reis).
. Ik ben niet goed bekend met Tilburg en het station. Het is me alleen niet duidelijk waar precies op de ns app staat namelijk “Achterzijde voormalig busstation thv Zwijssengarag”. Heeft iemand een idee? Of staan er borden met aanwijzingen? Bedankt!
Als je de trap van het perron af komt is de achterzijde van het station rechtsaf (aan de kant van spoor 4) en voor het voormalige busstation ga je dan aan het eind van de tunnel linksaf. Dan zie je de bussen uiteindelijk vanzelf .
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.