beantwoord

Waarom geen vervangende bus voor 7 uur in Oudenbosch??

  • 29 August 2023
  • 31 reacties
  • 1032 Bekeken

Reputatie 2

Sinds maandag rijden er 5 weken geen treinen bij Oudenbosch. NS heeft bussen ingezet maar de eerste bus naar Roosendaal rijdt pas om 6:55. Hierdoor mis ik mijn overstap om 7:01 in Roosendaal en heb ik een half uur vertraging en zit ik ook precies in de drukke spits.

Ik weet dat het hier niet om honderden mensen per dag gaat maar ik vind het niet eerlijk dat er voor reizigers in de vroege ochtend niks is geregeld aan vervangend vervoer richting Roosendaal, terwijl normaliter wel treinen rijden vanaf 5 uur. De bus naar Lage Zwaluwe rijdt wel vanaf 5 uur, dus hier een bewuste keuze gemaakt om de bus naar Roosendaal niet te laten rijden.

Kan iemand bij NS alsjeblieft de bussen tijdens de normale dienstregelingtijden laten rijden en niet pas om 7 uur, zodat ik en de vroege reizigers ook gewoon op tijd naar hun werk kunnen?

icon

Beste antwoord door Laura NS 30 August 2023, 14:30

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 2

Waarom vertrekken er eigenlijk 2 NS stopbussen binnen 5 minuten van elkaar

tussen Oudenbosch & Roosendaal?

https://www.ns.nl/reisplanner/#/?vertrek=Oudenbosch&vertrektype=treinstation&aankomst=Roosendaal&aankomsttype=treinstation&type=vertrek&tijd=2023-09-13T05:00&firstMileModality=PUBLIC_TRANSPORT&lastMileModality=PUBLIC_TRANSPORT&disabledTransportModalities=&context=arnu%7CfromStation%3D8400498%7CtoStation%3D8400526%7CplannedFromTime%3D2023-09-13T01:20:00%2B02:00%7CplannedArrivalTime%3D2023-09-13T01:35:00%2B02:00%7CexcludeHighSpeedTrains%3Dfalse%7CsearchForAccessibleTrip%3Dfalse%7CaddChangeTime%3D0%7ClocalTrainsOnly%3Dfalse%7CdisabledTransportModalities%3D%7CtravelAssistance%3Dfalse&ritnummers=987403

 

 

Reputatie 2

Super nieuws gehad vandaag.

Rover heeft mijn klacht besproken met de NS en vanaf maandag gaat er een bus rijden die om half 7 stopt in Oudenbosch. Met deze bus kan ik wel mijn aansluiting in Roosendaal halen.

Ze verwachten het voor maandag in de app gezet te hebben. 

Badge +3

Super nieuws gehad vandaag.

Rover heeft mijn klacht besproken met de NS en vanaf maandag gaat er een bus rijden die om half 7 stopt in Oudenbosch. Met deze bus kan ik wel mijn aansluiting in Roosendaal halen.

Ze verwachten het voor maandag in de app gezet te hebben. 

Top, en dat kan al vrij simpel door de bus die om 5:43 aankomt in Lage Zwaluwe om 5:45 terug te laten rijden (en niet pas om 6:15).

Badge +3

Van mij mag het ‘beste antwoord’ aangepast worden naar de update van @Smitie hierboven.

Staat wel zo netjes (uiteindelijk iets zinnigs).

Badge +3

Goh… 

https://www.rijdendetreinen.nl/storingen/49971-12-oktober-2023-sein-en-overwegstoring-dordrecht-roosendaal

Er rijden zeer beperkt bussen tussen Lage Zwaluwe, Zevenbergen, Oudenbosch en Roosendaal.

Nou ja, deze keer duurde het maar 3½ uur… 

Reputatie 2

Goh… 

https://www.rijdendetreinen.nl/storingen/49971-12-oktober-2023-sein-en-overwegstoring-dordrecht-roosendaal

Er rijden zeer beperkt bussen tussen Lage Zwaluwe, Zevenbergen, Oudenbosch en Roosendaal.

Nou ja, deze keer duurde het maar 3½ uur… 

 

Ja eerst een defect spoor en dedag daarna een seinstoring...lijkt mij eerder werk wat nog niet af was...

 

Maar de werkzaamheden zijn in ieder geval klaar.

Reageer