Wat een feestdag zou moeten zijn!!!

  • 26 May 2022
  • 6 reacties
  • 181 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste NS/Prorail,

 

Dit heb ik nog nooit meegemaakt naar/van mijn werk in Utrecht.

Totale chaos bij station Amersfoort centraal om in de bus naar Utrecht te komen. Veel bussen kwamen ook niet opdagen. Hele lange wachtrijen tot soms 45 minuten.

Nog erger mijn reis net weer naar huis vanaf Utrecht centraal. Daar stonden mannen in gele hesjes van Prorail en die wisten niks. Alleen hoe hun mobiele telefoon werkte.

Hoe is het mogelijk, als je weet dat het druk wordt op een feestdag, dat het zo ongelofelijk slecht is geregeld. Morgen (vrijdag) nog een keer, begrijp ik, op een normale werkdag. Ik ben benieuwd.

Ook was er niemand die reizigers uit elkaar haalde bij onenigheid, zoals voordringen.

Normaal Schothorst - Utrecht 26 minuten. Nu en dan wachten niet meegerekend 56 minuten.

Ik had, denk ik, beter via Amsterdam (Zuid) kunnen reizen met 2 IC's.

Het gaat dus om de werkzaamheden tussen Amersfoort en Utrecht vv

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge

Tja dat verrast me niet. 

Nee, mij ook niet. Ik heb daarom gekozen voor buslijn 56 (Amersfoort - Driebergen-Zeist).

Wellicht kunt u gebruikmaken van de Sciencepark-lijnen 202 of 203?

Klopt ik zie net dat bus 203 en daarna bus 27/28 mij ook brengen waar ik wil. Bus 203 rijdt helaas niet op zon/feestdagen zoals vandaag. Dus morgen ff wat anders haha

Het spijt me om te lezen dat je zo'n slechte ervaring hebt gehad bij deze werkzaamheden, Niekje69.

Ik heb bij deze je feedback doorgegeven.

Klopt ik zie net dat bus 203 en daarna bus 27/28 mij ook brengen waar ik wil. Bus 203 rijdt helaas niet op zon/feestdagen zoals vandaag. Dus morgen ff wat anders haha

Je kunt ook via Ede-W omreizen.

Reputatie 7
Badge +1

BUShuur: vorige week met werken d Haag-Schiedam ware er zelfs BUSsen afgehuurd uit SLOVenija en LIThuania!

En inderdaad-vaak is wat kennis (of weerzin overwinnen) van het nog bestaande regio-busnet van grote waarde in dit soort situaties.

Dat gewone werklui, druk bezig met dat werk, niks afweten van alternatief vervoer etc-is dat nou echt iets dat dat vertelt moet worden en niet zelf bedacht?

Reageer