In de laatste 3 maanden kon ik mss een week in total gebruik maken van IC direct. Nu zie ik morgen weer hetzelfde…teleurstellend deze dienstverlening voor die prijs
Bereid je maar vast voor, tussen 2026 en 2029 zal het spoor hier weer meerdere keren langdurig buiten dienst gesteld moeten worden om de 80 jaar oude bovenleidingsportalen te vervangen: https://www.prorail.nl/nieuws/vervanging-bovenleidingsportalen-breda--tilburg-gegund-aan-volkerrail
Het lastige aan Breda - Tilburg is dat je tussen deze twee grote provinciesteden niet kan omreizen per trein. Twee steden van ca 200.000 inwoners, een belangrijke en intensief gebruikte corridor. Ook voor de vele goederentreinen hier betekent dat wat, of gaan die in 2026 al allemaal over de Betuwelijn?
De snelweg tussen Breda en Tilburg is altijd al ontzettend druk en bekend om de files, dat zal er niet minder op gaan worden.
Tijd voor Breda - Utreg dus , niet dat het veel oplost...
Tijd voor Breda - Utreg dus , niet dat het veel oplost...
Dat had er ook al decennia moeten liggen natuurlijk, maar gaat er ook nooit meer van komen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.