Ik moet op woensdag 6 november van Schagen naar Amsterdam Centraal om daar de Eurostar richting Parijs te pakken. Nu lees ik dat er dan werkzaamheden zijn op mijn traject. Ik zie hier in de reisplanner echter niets van terug. Wanneer wordt deze bijgewerkt? De werkzaamheden zijn al over minder dan een week…
Bladzijde 1 / 1
Als u overdag reist en de werkzaamheden beginnen pas na 20.00, dan ziet u dat niet als u op uw reistijd kijkt in de reisplanner.
Overdag rijdt die verbinding normaal. Aan de andere kant is het wel zo dat je het maar nooit weet met werkzaamheden. Het wil wel eens gebeuren dat ze plotseling toch ingepland worden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.