Skip to main content

Hallo,

Ik reis regelmatig vanaf Amsterdam-Zuid, vanmorgen werd ik verrast door werkzaamheden die kennelijk al waren aangekondigd via een voor mij zeer onduidelijke reclame-achtige banner..

Jullie weten dat ik daar regelmatig reis…. Waarom word ik niet via een mailtje op de hoogte gesteld van dit soort zaken? Het is immers 2024? In het verleden gebeurde dit wel eens. 

Of heb ik iets niet goed begrepen en of ingesteld in een pap in mijn account? 

Ik hoor graag.,. 

Robert

Hi Robert Baltus, welkom op onze NS Community. Klinkt inderdaad of je reis niet goed is opgeslagen. Heb je van tevoren je reis gecheckt in de reisplanner? 10 dagen van tevoren staan werkzaamheden etc correct in de reisplanner.

Ik reis regelmatig vanaf Amsterdam-Zuid, vanmorgen werd ik verrast door werkzaamheden die kennelijk al waren aangekondigd via een voor mij zeer onduidelijke reclame-achtige banner..

Dit is toch redelijk algemeen aangekondigd. Zelfs in mijn lokale krant in Den Bosch stond er een bericht over.

Das Mooi Tamzin, maar zou ik dit plaatsen als ik er niet door verrast werd? 

Hi Robert Baltus, welkom op onze NS Community. Klinkt inderdaad of je reis niet goed is opgeslagen. Heb je van tevoren je reis gecheckt in de reisplanner? 10 dagen van tevoren staan werkzaamheden etc correct in de reisplanner.

Uhh reis opgeslagen?? Ik keek niet vooraf in de reisplanner, dan had ik het vast gezien toch… Ik ken de meeste vertrektijden naar Hilversum vanaf CS of Zuid uit het hoofd…. Daarom vind ik het fijn als ik op basis van mijn frequente reisgedrag een melding krijg als iets veranderd…. Of is dat niet mogelijk? 

Das Mooi Tamzin, maar zou ik dit plaatsen als ik er niet door verrast werd? 

Er zullen altijd mensen zijn die verrast zijn. Zelfs bij een week van te voren aangekondigde algemene stakingen staan er 's morgens toch mensen verbaasd te wachten op trein en bus omdat ze van niks weten. Als je geen krant leest, TV kijkt of het nieuws via internet volgt kan dat gebeuren.

Maar je kunt dit geval toch niet vergelijken met wat er enkele weken gebeurde tussen Den Bosch en Utrecht toen echt vrijwel niemand wist dat er werkzaamheden waren omdat NS dat nergens had aangekondigd.

Dat u graag een bericht wil staat natuurlijk los hiervan.

Reageer