beantwoord

werkzaamheden Leeuwarden Juni/Juli

  • 25 April 2024
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

Ik heb eerder online berichten zien staan dat er omvangrijke werkzaamheden gepland zijn/waren in Leeuwarden, van 17 Juni tot 10 Juli, maar staat niet in lijst komende werkzaamheden, hoe zit dat? Rijden er die periode nou wel af geen treinen van en naar Leewarden(zowel ri randstad als Stavoren/Harlingen)?

icon

Beste antwoord door Re.tep 25 April 2024, 12:49

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4

 

Op zaterdag 1 en zondag 2 juni rijden er bussen tussen Leeuwarden – Harlingen, Leeuwarden – Stavoren en Leeuwarden – Akkrum. Van maandag 17 juni tot en met dinsdag 9 juli rijden er bussen tussen Leeuwarden – Harlingen, Leeuwarden - Stavoren en Leeuwarden - Akkrum. Van maandag 17 juni tot en met donderdag 20 juni rijden er bussen tussen Leeuwarden en Hurdegaryp.

In de periode tussen maandag 3 juni en zondag 16 juni rijden alle treinen volgens dienstregeling. In deze periode wordt het noordelijke deel van het emplacement verbouwd.

Zie ook tzt de NS-reisplanner

Reputatie 7
Badge +3

Maar 't is inderdaad wel vreemd dat deze werkzaamheden niet in de lijst op de site staan.

Ik ben woonachtig op Bali, net van 16 Juni tot 9 Juli, precies tijdens de werkzaamheden in Nederland, heb geplande trip via Friesland al afgezegd, wil gedoe met vervangend vervoer voorkomen, verbaas me dat het niet in werkzaamhedenlijst vermeld staat, begon daarom te twijfelen!

Reputatie 3

Maar 't is inderdaad wel vreemd dat deze werkzaamheden niet in de lijst op de site staan.

Heb ik wel vaker last van gehad, dan worden de werkzaamheden al maanden van te voren aagekondigd en komt het pas een maand voor de werkzaamheden in de lijst te staan 🙄.

Reageer