Van 28 april tm 13 mei rijden er van, naar en via Tilburg geen treinen las ik vanmorgen. Dat is wéér jammer want ik reis zo'n 4x per week via Tilburg en het mag dan wel gedeeltelijk schoolvakantie zijn, ik moet gewoon naar werk. Ook prive reis ik vaak via Tilburg (heb geen auto), even omrijden richting Den Bosch gaat dus niet. Nu hoorde ik dat er nog meer werkzaamheden aankomen rond Tilburg dit jaar. Veel zou al uitgesteld zijn, er zou iets met nieuwe seinen niet in orde zijn, en het heeft ook te maken met de langdurige werkzaamheden tussen Emmerich en Oberhausen - de goederentreinen van Rotterdam moeten door kunnen rijden, niet alles kan schijnbaar over die geweldige Betuwelijn, en daarom moet dus vaak de Brabantroute vrij zijn. Een enorme puzzel dus waardoor alles in hapjes verspreid over nog 2 jaar moet. Het nieuwe perron in Tilburg ligt er al een hele tijd onafgemaakt bij. Komen er in bovengenoemde periode 28 apr -13 mei ook snelbussen van Breda naar Den Bosch/Eindhoven, zonder dat die in Tilburg stoppen? Van de snelweg naar het station met touringcars en weer terug duurt lang.
Werkzaamheden Tilburg tot 2026
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.