beantwoord

Zwolle- Leeuwarden 26-2

  • 25 February 2022
  • 6 reacties
  • 180 Bekeken

Ik reis morgen van Zwolle naar Leeuwarden. Mijn reisplanner geeft aan dat de IC tot Akkrum rijdt en ik verder moet met de bus. Waarom is dit precies? Ik kan nergens een storing oid vinden.

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 February 2022, 00:06

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Bijzonder. Ik zie op de NS werkzaamhedenpagina ook geen werkzaamheden, ook niet op de ProRail website zie ik ze niet staan., maar vind wel dit op Rijdendetreinen:

 

Misschien werkzaamheden die eerst gepland stonden maar nu niet meer doorgaan en NS is vergeten de reisplanner aan te passen? Of er zijn wel werkzaamheden maar NS heeft die vergeten te melden op de werkzaamhedenpagina?

 

Of tekort dag om de vervallen werkzaamheden weer om te zetten in een treindienst qua planning.

 

Ik snap het ook niet helemaal meer….

 

 

Hoi, Zijn er wel of niet werkzaamheden tussen Lwd en Zwolle komend weekend? Ik zie ze niet staan op de NS site als geplande werkzaamheden https://ns.nl/reisinformatie/werk-aan-het-spoor
in februari maar in de planner zie ik vervangend vervoer. Hoor het graag!
 
do 1:35 a.m.
 
 
Bedankt voor je bericht. Momenteel is het erg druk, een antwoord kan langer duren dan je van ons gewend bent. Heb je een vraag over je abonnement of het wijzigen van je gegevens? Stuur dan alvast je naam, postcode, huisnummer, e-mailadres en geboortedatum. Dan gaan we z.s.m. voor je aan de slag!
 
 
 
 
 
 
 
NS online
 
 
do 1:37 a.m.
 
Geeft niets, 01:38 heb ik het ook altijd heel erg druk donderdagnacht. Ik hoor het wel even!
 
do 1:38 a.m.
 
 
Hoi Edwin, Excuses voor de late reactie. Dat is vreemd! Er zijn geen geplande werkzaamheden op dat traject, maar er staat inderdaad dat er vervangende vervoer wordt ingezet. Ik adviseer je om de komende dagen de Reisplanner in de gaten te houden, het kan zijn dat de werkzaamheden nog niet aangekondigd zijn. Als die er niet zij wordt het automatisch aangepast in de Reisplanner. Kan ik verder nog ergens mee helpen? Zo niet, dan zou ik je willen vragen om een kort klanttevredenheidsonderzoek in te vullen via de volgende link: ***? Op die manier kunnen we onze dienstverlening via Twitter verbeteren. Je zou ons er erg mee helpen! Alvast bedankt voor de medewerking en een fijne dag toegewenst! ^MX
 
 
 
 
 
 
 
NS online
 
 
do 10:21 a.m.
 
 
 
 
 

 

Reputatie 7
Badge +3

Of tekort dag om de vervallen werkzaamheden weer om te zetten in een treindienst qua planning.

Als de datum onderaan de melding de laatste update is dat de beperkingen die er eerder zouden zijn, zijn komen te vervallen dan lijtk me toch dat er voldoende tijd voor was. En in een situatie dat het niet meer lukt om de normal treindienstregeling te rijden, zou je nog wel een melding op de storings/werkzaamheden pagina verwachten.

 

Eenzelfde mededeling dat de beperkingen zijn komen te vervallen staat op Rijdendetreinen voor het traject Maastricht - Liège-Guillemins tussen zaterdag 26 februari 2022 04:00 uur en maandag 28 februari 2022 02:00 uur met een datum erbij van 15 februari en daar geeft de reisplanner wel gewoon treinen. 

 

Reputatie 7
Badge +1

Inmiddels staat in de app aangegeven dat er werkzaamheden zijn tussen Akkrum en Leeuwarden:

Dat er bussen rijden tussen Akkrum en Leeuwarden klopt dus.

Dat de werkzaamheden eerder nergens werden aangegeven en ook de klantenservice hier niets van wist is wel een beetje vreemd.

Reputatie 7
Badge +3

Leuk ook die mededeling om 10 dagen voor vertrek de gevolgen voor je reis in de reisplanner te planner, als de werkzaamheden niet eens 10 dagen voor vertrek op de site/app staan.

Bij Rijdendetreinen staat nu bij deze werkzaamheden 26 feb. 2022 08:17 als datum/tijd.

Reageer